"Bendravimas be pykčio" ugdymo įstaigoje, bendravimo ir bendradarbiavimo formos ir stiliai.
Vilniaus r. Pagirių gimnazijos vyresn. socialinės pedagogės Aušrinės Slavinskienės pranešimas ir kt. metodinės priemonės.
Respublikinės mokslinės-praktinės konferencijos "Vaikas. Šeima. Mokykla" pranešimai
REAGAVIMO Į PATYČIAS MOKYKLOJE Rekomendacijos
Socialinio pedagogo veikla darželyje
Vilniaus r. Nemenčinės vaikų darželio socialinės pedagogės Ilonos Komaromsvkos pranešimas "Socialinio pedagogo veiklos ypatumai dirbant su vaikais ikimokyklinio ugdymo įstaigoje".
Kodėl vaikai nenori lankyti mokyklos?
2016 m. gruodžio 2 d. Vilniaus r. Paberžės gimnazijos vyresnioji socialinė pedagogė Rima Rybakova skaitė pranešimą Vilniaus r. socialiniams pedagogams tema : "Kodėl vaikai nenori lankyti mokyklos?". Po pranešimo vyko atviros formos diskusija.
PSICHOAKTYVIŲJŲ MEDŽIAGŲ VARTOJIMO PREVENCIJOS IR KONTROLĖS PRIEMONIŲ TAIKYMO LIETUVOS BENDROJO UGDYMO MOKYKLOSE APKLAUSOS ATASKAITA 2015 M.
Naujausią informacinę medžiagą galite rasti paspaudę apačioje esantį nuorodos mygtuką:
Hiperaktyvus vaikas mokykloje
2016 m. kovo 10 d. Vilniaus r. Pagirių gimnazijos socialinė pedagogė Aušrinė Slavinskienė skaitė pranešimą Vilniaus rajono socialiniams pedagogams tema : "Hiperaktyvus vaikas mokykloje".
Kaip atpažinti hiperaktyvų vaiką ir jam padėti?
Pranešimą su patarimais galite rasti apačioje: "Hiperaktyvus vaikas mokykloje".
„Gyvenimas yra tarsi važiavimas dviračiu.
Norėdamas išlaikyti pusiausvyrą turi nesustoti judėti.“
(Albertas Einšteinas)